اجاق گاز شیشه ای بخریم یا استیل

یکی از سوالات متداول در هنگام خرید گاز این است که اجاق گاز شیشه ای بخریم یا استیل ؟ اجاق گاز محصولی کاربردی است و حضور آن در کلیه منازل و محیط‌های کار ضرورت دارد.

شرکت بوش یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که اقدام به عرضه این محصول در انواع مدل‎‌ها می‌کند. در این مقاله تفاوت اجاق گاز شیشه‌ ای و استیل را بررسی کرده و با برشماری ویژگی‌های هرکدام، به شما در انتخاب محصولی مناسب کمک خواهیم کرد.

اجاق گاز شیشه ای

اجاق گاز شیشه ای

اجاق گاز شیشه ای یکی از زیباترین انواع گازها است که از ظاهری شیک و مدرن برخوردار است. در خصوص این محصول باورهای اشتباهی نیز وجود دارد همچون این که مقاومت آن کم بوده و ممکن است صفحه آن در صورت گذاشتن قابلمه یا دیگ سنگین بشکند.

همچنین برخی به اشتباه تصور می‌کنند تمیز کردن این اجاق گاز دشوار بوده و روی آن خط و خش می‌افتد. در حالی که دوام و زیبایی محصولات بوش در عین کاربری آسان آن عکس این موارد را به مشتریان ثابت کرده است.

یکی از ویژگی‌های بارز اجاق گاز شیشه‌ ای باقی نماندن بوی گاز در محیط است، چراکه در این محصول از فندک‌های الکتریکی برای روشن کردن شعله‌ها استفاده می‌شود.

تکنولوژی به کار رفته در این محصول مانع از آن می‌شود که کل صفحه اجاق گاز در صورت روشن بودن شعله داغ شود. برای تمیز کردن این محصول بهتر است از دستمال مرطوب استفاده کنید.

در تعمیرگاه لوازم خانگی بوش خوبان، کلیه قطعات اجاق گاز شیشه‌ای بوش موجود بوده و در صورت خرابی، جای هیچگونه نگرانی نیست. 

اجاق گاز استیل

اجاق گاز استیل

اجاق گاز استیل بوش بخاطر کارآیی و مقاومت عالی خود محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است. در صورتی که استفاده از گاز در محیط مورد نظر شما زیاد باشد این مدل گزینه مناسبی خواهد بود. اجاق گاز استیل بوش دارای مدل‌های متنوع بوده و در انواع تعداد شعله‌ها قابل دسترسی است. گازهای استیل معمولا دیرتر کثیف می‌شوند و بخاطر استفاده از چدن شفاف و براق هستند. اجاق گاز استیل مرغوب، ضدزنگ و ضدخوردگی است و دوام بالایی نیز دارد.

اجاق گاز استیل خود به دو دسته تقسیم می‌شود: مدل ساده و مدل آجدار. در مدل ساده امکان خش برداشتن زیاد است اما مدل آجدار ضد خش بوده و در عین حال سطح خشن‌تر آن باعث می‌شود پاک کردن روغن از غذا سخت‌تر باشد.

شرکت خدمات پس از فروش بوش خوبان، ضمن برخورداری از کلیه قطعات گاز استیل بوش، با کمک تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده هرگونه نقص و ایراد در اجاق گاز استیل بوش را برطرف کرده و در کلیه ساعات شبانه‌روز پاسخگوی مشتریان است.

اجاق گاز استیل یا اجاق گاز شیشه ای ؟

اجاق گاز شیشه ای

هنگام انتخاب اجاق گاز لازم است تا همواره برخی نکات مد نظر قرار گیرد. اینکه شما گاز استیل یا شیشه‌ ای را انتخاب می‌کنید، به میزان مصرف شما بستگی دارد. در صورت استفاده مکرر و در خانواده‌های پرجمعیت، معمولا گاز استیل پیشنهاد می‌شود.

در حالی که در چیدمان مدرن منزل اجاق گاز شیشه‌ای نیز جذابیت زیادی دارد. یکی از عوامل دیگری که موجب تمایز این دو محصول می‌شود میزان نیاز و نوع تمیز کردن گاز است. 

گازهای شیشه‌ای زودتر کثیف می‌شوند اما راحت‌تر تمیز خواهند شد، این در حالی است که گازهای استیل دیرتر کثیف شده اما تمیز کردن آن‌ها دشوارتر است. همچنین زیبایی و ظرافت گازهای شیشه‌ای موجب شده تا قیمت این محصول نسبت به مدل استیل کمی بیشتر باشد.

اما در نهایت آنچه در انتخاب اجاق گاز مهم است، سلیقه، دوام و نیاز مشتری است. استقبال مشتریان ایرانی از محصولات بوش موجب شده تا هر دو محصول اجاق گاز شیشه ای و استیل بوش در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف در اختیار مخاطبان قرار گیرند.

انواع تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران را از مرکز تعمیرات تخصصی بوش خوبان بخواهید.

متخصصان با تجربه ما خیال شما را از تعمیر وسیله شما راحت می کنند.

 

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x