انواع مدل های ماشین لباسشویی

امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه تولید لوازم خانگی صورت گرفته‌ است، انواع مدل های ماشین لباسشویی را می‌توان در بازار پیدا کرد. وجود برندهای مختلف و همچنین مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی گاهی خریداران را دچار سردرگمی می‌کند.

برخی نکات باید در خرید ماشین لباسشویی مد نظر قرار گیرند. در ادامه به نکات لازم و ضروری درباره انواع مدل‌ها، برندها و لباسشویی‌های پرطرفدار اشاره می‌کنیم تا خرید این محصول ضروری برایتان آسان‌تر شود.

چه  مدل لباسشویی هایی در بازار موجود است؟

مدلهای ماشین لباسشویی

مدل لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک

حتما در تبلیغات تلویزیونی این دو نام را شنیده‌اید و با خودتان فکر کردید تفاوت مدل لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک در چیست.

تفاوت اصلی این دو مدل در خشک کردن لباس‌ها است. ماشین لباسشویی اتوماتیک از سیستم حرارتی برای خشک کردن استفاده می‌کند در حالی که مدل تمام اتوماتیک که به آن خشک کن کامل هم گفته می‌شود، با استفاده از سیستم حرارتی برقی لباس‌ها را خشک می‌کند. این دو مدل خود دارای انواع مختلفی نیز هستند.

تقسیم‌بندی مدل لباسشویی بر اساس درب

لباسشویی‌های اتوماتیک و تمام اتوماتیک به دو مدل بر اساس نحوه قرار گرفتن درب تقسیم می‌شوند.

  • نوع اول ماشین‌های درب بالا است. این مدل که از مدل درب از جلو قیمت کمتری دارد، خود دو دسته است، معمولی و دوقلو. در مدل دوقلو امکان خشک کردن لباس نیز به قابلیت‌های ماشین افزوده شده است. این ماشین‌ها سر و صدای چندانی ندارند و با توجه به اینکه البسه از بالای آن‌ها خارج می‌شوند، نیازمند فضای کافی هستند.
  • ماشین‌های درب از جلو نسبت به مدل قبلی پیشرفته‌تر بوده و علاوه بر اینکه صدای کمتری دارند، هنگام انجام عملیات شستشوی لباس‌ها برنامه‌ها و امکانات مختلفی هم دارند. البته با وجود اینکه قیمت این مدل از مدل درب بالا بیشتر است، اما به علت مصرف بهینه آب و برق انرژی کمتری مصرف کرده و در طولانی مدت به صرفه‌تر هستند.

برندهای مطرح ماشین لباسشویی

در سال‌های اخیر مدام با انواع مدل های ماشین لباسشویی پیشرفته‌تر مواجه می‌شویم. این محصول بااهمیت با پیشرفت تکنولوژی در حال هوشمند شدن و افزودن ویژگی‌های کاربردی خود است.

برندهای مطرح ماشین لباسشویی با تولید انواع مدل ماشین لباسشویی در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف دائما در حال غافلگیر کردن مشتریان هستند.

برندهایی همچون بوش، ال جی، سامسونگ، اسنوا در کنار برندهای ایرانی مانند امرسال، آبسال و پاکشوما انواع مدل ماشین لباسشویی در طرح‌ها، سایزها و قیمت‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌کنند.

در ادامه به برخی از برندهای پرطرفدار ماشین لباسشویی و ویژگی‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی را حتما بخوانید.

چه امکاناتی برندهای مطرح را از همدیگر متمایز می‌کند؟

  • مصرف پایین انرژی یکی از امکاناتی است که انواع مدل ماشین لباسشویی در برندهای مختلف بر سر آن رقابت دارند.همواره تلاش کنید تا برچسب انرژی محصول مورد نظر را مطالعه کنید تا یک ماشین با مصرف برق و آب پایین‌تر انتخاب کنید.
  • همیشه ظاهر محصول برای مشتری اهمیت ویژه‌ای دارد. برای مثال ماشین لباسشویی بوش طی سال‌ها بخاطر ظاهر شیک و خوش تراش خود محبوب خاص و عام شده است.
  • استفاده آسان مزیت دیگر مدل ماشین لباسشویی مورد نظر خریداران است. مشتری باید بتواند با نمایشگرهای باکیفیت و نمایش دقیق اعداد، اطلاعات را با وضوح کامل ببیند و به راحتی عملیات مورد نظر را انتخاب کند.
  • درجه باز شدن درب نیز یکی از مواردی است که برای مشتریان اهمیت دارد. آسان باز شدن درب ماشین لباسشویی و قرارگیری راحت‌تر البسه، مزیت یک ماشین خواهد بود.
  • سایر امکاناتی همچون شستشو با آب سرد و یا از طریق بخار نیز از ویژگی‌های برندهای مطرح است.

پرطرفدارهای ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی بوش

مدل ماشین لباسشویی بوش

شرکت آلمانی بوش شناخته شده‌ترین مارک ماشین لباسشویی است که به کیفیت بالای قطعات و عمر طولانی شهرت دارد.

  • طراحی‌های شرکت بوش خاص، جذاب و شیک بوده و همین موجب شده تا از جمله برندهایی باشد که پیر و جوان را به خود علاقه‌مند کرده است.
  • یکی از ویژگی‌های مهم بوش کم مصرف بودن ماشین‌های لباسشویی آن است. فناوری Intelligent Automatic Dosing System در بوش قابلیت منحصر به فرد آن در صرفه‌جویی در مواد شوینده و نرم‌کننده است.
  • ویژگی‌هایی همچون برنامه‌های شستشوی متنوع، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای،
  • شسشوی ویژه افراد مبتلا به آلرژی،
  • عایق صوتی و بسیاری مزیت‌های دیگر این برند را به یک مارک ممتاز در انواع لوازم خانگی بخصوص ماشین لباسشویی تبدیل کرده است.
  • قابلیت لرزش‌گیر در بدنه بوش، میزان لرزش را تا حد بالایی گرفته و همچنین به عنوان یک عایق صوتی عمل می‌کند.

انواع خدمات پس از فروش این محصول از دیگر ویژگی‌های آن است که موجب جلب رضایت مشتریان شده است.

برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش کلیک کنید

ماشین لباسشویی ال جی

ال جی یکی از برندهای ماشین لباسشویی است که همواره از تکنولوژی‌های جدید برای این محصول خود استفاده می‌کند.

امکاناتی همچون شستشوی سریع، شستشوی ضد آلرژی با بخار، شستشوی همزمان دو سری لباس و بسیاری ویژگی‌های دیگر موجب شده تا این برند از جمله برندهای مطرح ماشین لباسشویی باشد.

برای مثال سیستم عیب یابی خودکار این امکان را در احتیار مشتریان قرار می‌دهد تا از عیب‌های ماشین لباسشویی خود مطلع شوند.

نداشتن نمایشگر دیجیتال در برخی از مدل‌های ال جی از جمله معایبی است که برای این دستگاه توسط مشتریان مطرح شده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ از دیگر برندهای شناخته شده ماشین لباسشویی است که امکان لکه‌بری بالایی دارد. همچنین ویژگی شستشوی سریع این ماشین لباسشویی از جمله مزیت‎های آن محسوب می‌شود.

لازم به یادآوری است که قیمت این ماشین لباسشویی از ال جی بالاتر است. این برند دارای طراحی‌های زیبا و مدل‌های متنوع بوده و همواره به نوآوری‌های خود افزوده است.

ویژگی Add Wash در سامسونگ این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده است تا هر زمان از سیکل شستشو بتوانند لباسی که از قبل جا مانده است را به فرآیند شستشو اضافه کنند.

از جمله معایبی که برای سامسونگ برشمرده‌اند، صدای زیاد مدل‌های تسمه‌ای و صدای زیاد تکنولوژی حباب ساز در این دستگاه است.

ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا از جمله شرکت‌هایی است که قطعات از پیش ساخته شده را از چین وارد کرده و در ایران مونتاژ می‌کند. البته یکی از ویژگی‌های این مونتاژ شدن در این است که آخرین تکنولوژی‌ها نیز همراه با قطعات وارد می‎‌شود.

از جمله ویژگی‌های این محصول موتور بدون تسمه، عیب‌یاب هوشمند، شستشوی سریع، سیستم ضد چروک و قابلیت حباب‌ساز است. از ایرادات این محصول لرزش و صدای زیاد آن است.

امروزه به خاطر استفاده عموم مردم و کیفیت ماشین لباسشویی بوش، تعمیرگاه های لوازم خانگی بوش در اکثر مناطق تهران وجود دارد که خدمات پس از فروش بوش رو به مشتریان بوش می دهد.

مرکز تعمیرات بوش خوبان، جمعی از متخصصین متعهد و با تجربه هستند که سالیان زیادی است که تعمیرات بوش را به صورت تخصصی انجام می دهند. حتما جهت تعمیرات لوازم خانگی بوش خود با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x