ایرادات ساید بای ساید

یکی از خدمات ارزشمند مرکز تعمیرگاه بوش، تعمیر ساید بای ساید بوش است. ساید بای ساید بوش علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود، با طراحی بی‌نظیر شرکت آلمانی بوش، بخاطر عمر طولانی و دوامی که دارد به یکی از محصولات ارزشمند این برند تبدیل شده است.

تعمیر این محصول اهمیت زیادی دارد و لازم است همواره تحت نظر کارشناسان صورت گیرد. ما در مرکز خدمات تخصصی خوبان، با برخورداری از متخصصین مجرب و تکنولوژی روز همواره پاسخگوی شما هستیم.

انجام کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید بوش در محل

تیم حرفه‌ای مجموعه خوبان همواره در تلاش است تا راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان آورد. دشواری حمل یخچال ساید بای ساید و ضرورت آن در محیط به علت اهمیتی که در حفظ سلامت محصولات غذایی دارد، موجب شده است تا متخصصین ما در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه شما، در محل حضور یافته و در مقابل چشمان شما هرگونه تعمیر لازم را انجام دهند. 

مطلب ساید بای ساید بوش را حتما بخوانید.

ایرادات متداول ساید بای ساید بوش چه هستند؟

تعمیر ساید بای ساید بوش

یکی از ویژگی‌هایی که محصولات بوش را از محصولات سایر برندها متمایز می‌کند، دوام، استقامت و طول عمر آن است. ساید بای ساید بوش نیز با برخورداری از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز، به ندرت دچار مشکل خاصی می‌شود. اما گاهی استفاده نادرست از دستگاه و مرور زمان ممکن است شما را نیازمند کمک تعمیرکاران ما کند. نواقص فنی که موجب نیاز به تعمیر ساید بای ساید بوش می‌شوند معمولا مشخص هستند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

چرا ساید بای ساید من برفک می‌زند؟

علل زیادی برای برفک زدن یخچال وجود دارد، اما یک دلیل عمده آن ایراد در فن اوپراتور است. گاهی نیز بخاطر بروز مشکل در المنت دیفراست یا سنسور دیفراست احتمال برفک زدن بالا می‌رود. لازم به یادآوری است که در یخچال‌های ساید بای ساید بوش از سیستم نو فراست و ضد یخ استفاده می‌شود و در صورتی که یخچال شما برفک می‌زند مشکل احتمالا در قسمت دیفراست یخچال خواهد بود.

در این شرایط متخصصین ورزیده ما در مجموعه خوبان در اسرع وقت به کمک یخچال شما آمده برای تعمیر ساید بای ساید بوش اقدام می‌کنند.

چرا ساید من یخ سازی نمی‌کند؟

هنگام مواجهه با این مشکل ابتدا مطمئن شوید که یخساز یخچال روشن است. در مرحله بعد اتصالات یخساز و ورودی آب را بررسی کنید، چراکه در صورت یخ زدگی اتصالات یخساز، در عملکرد آن مشکل ایجاد می‌شود. برخی از دلایل عمده در عدم یخ سازی یخچال شامل ایراد در شیر برقی، عدم برودت کافی و مشکل در سنسور یخساز است. در این شرایط برای تعمیر یخچال ساید بای ساید خود نیاز به کمک کارشناسان فنی این حوزه خواهید داشت.

چرا درب ساید بای ساید من به درستی بسته نمی‌شود؟

بسته نشدن درست درب یخچال موجب هدر رفتن انرژی می‌شود. معمولا علت این اتفاق فرسوده شدن لاستیک آهنربایی درب یخچال است. شاید لولا یا واشر نیز آسیب دیده باشد، در این حالت ابتدا بررسی کنید که آیا درب یخچال کاملا کیپ می‌شود، یا خیر و سپس با کارشناسان ما تماس گرفته و مشکل را با دقت به آن‌ها توضیح دهید. همکاران ما ضمن برخورداری از دانش و تجربه در این زمینه با قطعات اورجینال و اصل هرگونه تعویض را انجام می‌دهند.

علاوه بر موارد گفته شده، ایرادات متداول دیگری از جمله داغ کردن موتور، مشکل در کارکرد فن، روشن نشدن یخچال، مشکل در نمایش اطلاعات در صفحه دیجیتالی، خراب شدن برد الکترونیکی و عمل نکردن سنسورهای مختلف، نیز شما را نیازمند استفاده از خدمات تعمیر ساید بای ساید بوش خواهد کرد.

نگهداری از ساید بای ساید بوش

اگر می‌خواهید متحمل دردسرها و هزینه‌های تعمیر ساید بای ساید بوش نشوید؛ بهتر است موارد ساده‌ای را رعایت کنید. رعایت این موارد کمک می‌کند تا دستگاه شما با استهلاک کمتری کار کرده و عمر طولانی‌تری داشته باشد.

  1. جای ساید بای ساید بوش را درست انتخاب کنید. بهترین مکان برای این دستگاه جایی است که از سایر بخش‌های آشپزخانه خنک‌تر بوده و در مجاورت اجاق گاز، فر و ماکروفر قرار نداشته باشد. همچنین بهتر است از تابش مستقیم نور خورشیدن نیز در امان باشد.
  2. از تراز بودن پایه‌های دستگاه اطمینان حاصل کنید. تراز بودن دستگاه به این معناس که دستگاه هیچ‌گونه لغی نداشته و همچنین درب آن در صورت رها کردن بدون فشار دست و بر اساس شیب تنظیم شده بسته شود.
  3. به فاصله پشت دستگاه توجه کنید. بهتر است پشت یخچال حدود ۳۰ سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشد. همچنین هرچه تهویه هوا در این فضا بهتر صورت بگیرد؛ اوضاع بهتر خواهد شد.
  4. ساید بای ساید را تمیز نگه دارید. هر چند وقت یک بار، اقدام به تمیز کردن فضای داخلی دستگاه کنید. این کار علاه بر اینکه سلامتی و بهداشت مواد غذایی شما را تامین می‌کند؛ موجب می‌شود که تجهیزات درون ساید بای ساید، از جمله طبقه‌ها و باکس‌ها، تمیز و سالم باقی بمانند.

 تعمیر ساید بای ساید بوش و یا سایر لوازم خانگی بوش را به متخصصان خوبان در تعمیرگاه لوازم خانگی بوش با خیال راحت بسپارید.

 

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x