تعمیرات چای ساز

در دنیای پرشتاب امروز، سرعت حرف اول را می‌زند. همه در تلاشند تا در کمترین زمان به مقصود خود برسند. با توجه به عادت دیرینه ایرانیان در نوشیدن چای، تکنولوژی روز نیز به خدمت این سنت ایرانی آمده است و با ساخت چای ساز امکان دم کردن چای در کمترین زمان ممکن فراهم شده. برند بوش به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در سطح جهان، با تولید دستگاه چای ساز محبوبیت بیشتری در میان ایرانیان نیز کسب کرده است.

استفاده مداوم از دستگاه چای ساز در منزل یا محیط کار موجب می‌شود که این دستگاه به مرور زمان دچار اختلالاتی شود. نمایندگی تعمیرات بوش در ایران این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق تماس با متخصصین این عرصه برای برطرف کردن مشکل اقدام کنند. در این مقاله ضمن معرفی انواع مختلف چای ساز برای کلیه سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف، به ایرادات متداول این دستگاه و اقدامات لازم برای تعمیرات چای ساز می‌پردازیم.

انواع مدل چای ساز 

مدل‌های مختلفی برای چای ساز برقی در بازار وجود دارد. چای سازها در جنس‌های مختلف استیل، شیشه و با قوری سرامیکی در رنگ‌ها و ظرفیت‌های مختلف در بازار یافت می‌شوند. برای مثال یکی از مدل‌های معروف چای ساز، مدل ایستاده است. در این مدل قوری روی کتری قرار می‌گیرد و توسط بخار و گرمای کتری گرم می‌شود. این مدل برای افرادی که دوست دارند حس نوستالژیک کتری‌ها و یا سماورهای سنتی و قوری‌ها برایشان تداعی شود، انتخاب مناسبی است.

یکی دیگر از انواع مدل‌های چای ساز مدلی است که قوری به طور جداگانه بر روی سطح داغی قرار می‌گیرد و این گونه چای درون قوری به سرعت دم می‌کشد و قوری نیز بدون نیاز به اینکه آب همواره جوش باشد، گرم خواهد ماند. انواع مدل‌های چای ساز دارای ظرفیت‌های مختلفی نیز هستند. حداقل ظرفیت کتری چای ساز معمولا یک و نیم لیتر است و تا ۳ لیتر هم می‌توان در بازار پیدا کرد. اگر میزان مصرف و جمعیت شما کم است، می‌توانید ظرفیت‌های کوچکتر را تهیه کنید.

تمام ایرادات چای ساز

تعمیر چای ساز

ساختار چای ساز چندان پیچیده نبوده و معمولا اکثر دستگاه‌ها با مشکلات رایجی مواجه می‌شوند که در ادامه به هرکدام به صورت جداگانه می‌پردازیم.

بیشتر بدانید: تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

قطع نشدن چای ساز بعد از جوش آمدن آب

قاعدتا دستگاه چای ساز باید بعد از جوش آمدن آب کتری کار خود را قطع کند. در صورتی که این اتفاق نیفتاد مشکل احتمالا در سنسور چای ساز یا ترموستات آن است. در صورتی که مشکل از اینجا باشد، دمای آب داخل چای ساز برای دستگاه قابل تشخیص نخواهد بود و دستگاه به موقع خاموش نمی‌شود. در این شرایط در صورتی که با نمایندگی بوش تماس بگیرید، آن‌ها اقدام به برطرف کردن مشکل کرده و یا در صورت نیاز قطعه را تعویض خواهند کرد.

سرد بودن چای در چای ساز

گاهی ممکن است با روشن کردن دستگاه چراغ مربوط به المنت روشن باشد؛ به این معنا که المنت کار می‌کند، اما چای همچنان سرد باشد. علت آن به احتمال زیاد سوختن المنت خواهد بود. در صورت بروز این مشکل تنها کافی است با نمایندگی بوش تماس گرفته و مشکل را برای کارشناسان شرح دهید. آن‌ها در اسرع وقت به مشکل رسیدگی خواهند کرد.

کار نکردن دکمه‌های صفحه نمایش لمسی چای ساز

در صورتی که دکمه‌های صفحه نمایش لمسی چای ساز شما به مرور زمان و بخاطر استفاده بیش از حد کار نمی‌کند ابتدا صفحه نماس را بررسی کنید که سالم بوده و برق داشته باشد، در مرحله باید باید برد الکترونیکی و اتصالات آن را بررسی کنید. این کار در منزل برای افرادی که تجربه و تخصص کافی ندارند، دشوار بوده و بهتر است برای سهولت به نمایندگی بوش تماس بگیرید و مشکل را با کارشناسان مطرح کنید.

کار نکردن دکمه‌های چای ساز

دکمه‌های چای ساز شاید بخاطر بخار آب و یا گرمای زیاد یا آبی که روی دستگاه ریخته است دچار اختلال شوند. در این صورت متخصصین برای تعمیرات چای ساز به کمک شما خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ساید بوش

تعمیر هر مدل از چای ساز

شرکت خدمات پس از فروش بوش سرویس سنتر خوبان، با برخورداری از سال‌ها تجربه در خصوص انواع لوازم خانگی بوش، به شما تعهد خواهد کرد که در صورت بروز هرگونه مشکل در چای ساز بوش شما، آن را به سرعت برطرف کرده و مثل روز اول به شما تحویل دهد. متخصصین خوبان با کلیه انواع مدل‌های چای ساز بوش آشنا بوده و با آگاهی از دانش روز دنیا مشکلات به روزترین چای سازهای بوش شما را برطرف خواهند کرد. 

هزینه منصفانه و ضمانتی که ما در برابر خدمات خود داریم، موجب شده است تا مشتریان همواره به ما اعتماد کرده و کلیه لوازم خانگی بوش خود را به ما بسپارند.

تعمیرکاران متخصص و باتجربه خوبان ضمن آشنایی با کلیه اصول مشتری‌مداری مشکلات شما را به دقت گوش کرده و راهکارهای موجود برای حفظ سلامت و ماندگاری دستگاه را به شما ارائه خواهند کرد.

خدمات تعمیر در منزل نمایندگی بوش خوبان این امکان را به شما داده است تا بدون دغدغه از سپری کردن زمان در ترافیک تعمیرات چای ساز خود را به ما بسپارید.

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x