10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه به برخی نکات ضروری در زمان خرید جاروبرقی موجب می شود تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تری را تجربه کنید.

قبل از هر چیزی برای انتخاب یک جاروبرقی جدید باید با مهم ترین معیارها و ویژگی های هر جارو آشنا شوید و بدانید که هر بخش از جاروبرقی چه کاربردی دارد و توجه به کدام فاکتورها می تواند به شما کمک کند تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ نکته مهم در خصوص خرید جاروبرقی را بیان کنیم تا با مهم ترین فاکتورهای خرید این وسیله به طور کامل آشنا شوید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات بوش خوبان، انواع تعمیر جاروبرقی بوش را توسط بهترین تیم تخصصی خود انجام می دهد. برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نکات مهمی در زمینه خرید جارو برقی بوش وجود دارد که قبل از انتخاب و خرید جارو برقی بوش باید به آن توجه کرد. در ادامه به ۱۰ مورد از آن‎ها اشاره می کنیم.

۱- قدرت مکش

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمینه خرید جارو برقی بوش باید به آن توجه کرد، قدرت مکش است. قدرت مکش جاروبرقی با قدرت موتور مشخص می شود. جارو برقی بوش با بهره گیری از موتور کمپرسور با داشتن تیغه‎های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده، بهترین مکش گرد و غبار با پایین ترین میزان مصرف انرژی را در اختیار مصرف کنندگانش قرار می دهد.

۲- قدرت فیلتراسیون جاروبرقی

خرید جاروبرقی بوش - تعمیرگاه بوش خوبان

جارو برقی بوش مجهز به قدرت فیلتراسیون هستند. در گذشته جمع آوری ذرات ریز اهمیت چندانی نداشته ولی امروزه عدم بازگشت گرد و غبار و ذرات ریز بسیار حائز اهمیت است. این گرد و غبار به چشم دیده نمی شوند اما اگر در هوا معلق شوند، برای افرادی که از نارسایی‌های تنفسی و آلرژی رنج می برند، مشکلات جدی را ایجاد خواهند کرد.

جارو برقی بوش از قدرت فیلتراسیون بالایی برخوردار می باشند. این فیلترهای پیشرفته که در بسیاری از جاروبرقی ها از نوع هپا (HEPA) است، تا ۰.۰۳ میکرون ذرات را فیلتر و محیط را عاری از هر گونه گرد و غباری می کنند. توجه داشته باشید که در جاروبرقی بدون کیسه معمولاً از فیلترهای قوی ‌تری استفاده می ‌شود که قابل شستشو هستند، با این وجود جاروبرقی کیسه دار بهتر از مدل‌های بدون کیسه و سطلی از پس فیلترینگ گرد و غبار بر می آید.

مطلب متداول ترین ایرادات جاروبرقی را حتما بخوانید.

۳- صدای جارو برقی

صدا یکی از معیارهای مهم برای انتخاب و خرید جارو برقی صدای جارو برقی است. برخی از افراد گمان می کنند صدای زیاد جارو برقی نشان دهنده توان بالای آن است. اما این نظر درست نیست و علی رغم حس خوشایندی که صدای برخورد ذرات ریز با داخل جارو برقی به فرد القا می کند، هیچ تضمینی برای مکش قوی تر و بهتر این جارو برقی نیست. صدای کم جارو برقی موجب آرامش بیشتری می شود. یکی از خصوصیات جارو برقی بوش، صدای کم و حس آرامش آن است. صدای آن بین ۷۰-۷۷ دسی بل است. 

۴- وزن و ابعاد جاروبرقی

در خرید جاروبرقی باید به وزن و ابعاد جاروبرقی توجه نمود. در صورت سنگین بود جارو برقی جابه جا کردن و حمل آن به مسئله ای مشکل تبدیل می شود. جارو برقی بوش جزء جارو برقی‎هایی است که دارای وزنی سبک بوده و حمل و جابه جایی آن آسان است و به سلامت شما آسیب نمی رساند.

۵- جهت پذیری و چرخ جاروبرقی

جارو برقی‎ها دارای چرخ‎هایی هستند که در زیر آن‎ها قرار دارد. نکته مهم در خصوص این چرخ‎ها این است که آن‎ها به چند جهت حرکت می کنند و یا این که در هنگام حرکت توقف می کنند یا خیر. برخی از جارو برقی‎ها که جهت پذیری ندارند، در هنگام جارو کشیدن چندین بار زیر و رو می شوند.

پس بهتر است هنگام خرید جارو برقی بوش به این نکته توجه فرمایید. جارو برقی بوش یکی از انواع جارو برقی است که دارای جهت پذیری بوده و چرخ‎های آن به راحتی حرکت می کنند و قابلیت مانور بالایی دارند.

۶- ظرفیت کیسه جاروبرقی

جاروبرقی بوش - نمایندگی بوش خوبان

جارو برقی‎ها دارای کیسه‎هایی با ظرفیت‎های مختلفی هستند. این کیسه ها که به صورت دائمی و یک بار مصرف هستند، هر چه ظرفیت بیشتری داشته باشند، به جاروبرقی امکان ایجاد خلاء بیشتر و مکش بالاتری خواهند بخشید. جارو برقی بوش دارای کیسه‎هایی با ظرفیت بالاست که موجب صرفه جویی در هزینه خرید آن می شود.

۷- سری ها و لوازم جانبی جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش در مدلهای مختلف به منظور کمک در سهولت کار جاروکشی دارای لوازم جانبی ازجمله سریهای اضافه است. این سری‎ها شامل برس اثاثیه، برس بسیار بلند برای جاروکشی درزها و…. هستند تا شما بتوانید به راحتی فضاهای دور از دسترس را جارو کنید.

۸- خدمات پس از فروش بوش سرویس سنتر

جارو برقی یک وسیله مصرفی بوده و ممکن است در طول چندین سال استفاده، بارها دچار خرابی شود. گارانتی محصول هم نشان‌دهنده کیفیت محصول است. هر چه مدت زمان گارانتی بالاتر باشد، یعنی شرکت سازنده، به محصول خود ایمان بیشتری دارد. جارو برقی بوش جزء جارو برقی‎هایی است که دارای گارانتی معتبر می باشد.

۹- متراژ سیم جاروبرقی

سیم جارو برقی تأثیر چندانی روی قیمت ندارد، چرا که این روزها اکثر جاروهای برقی از کابل بلند برای دسترسی راحت ‌تر به پریز برق بهره می‌برند. در هر صورت هنگام خرید جاروبرقی به طول متر سیم جاروبرقی توجه داشته باشید. جارو برقی بوش نیز از خصوصیت بهره مند می باشد و دارای کابل بلند برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان است.

۱۰- محل اتصال خرطومی به بدنه دستگاه در جاروبرقی بوش

در طراحی انواع جاروها در محل اتصال لوله به دستگاه قسمتی دایره ای شکل و کوچک می ‌بینید که از جنس پلاستیک یا فلز می باشد. در جارو برقی بوش، تنوع جنسی مناسب به کار گرفته شده است و به دلیل به کار گیری تکنولوژی مناسب دارای وکیوم درست و استاندارد می ‌باشند که علاوه بر چرخش ۳۶۰ درجه، بدون کاهش مکش، قدرت را از موتور انتقال خواهند داد.

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x