ساید بای ساید بوش

یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند آلمانی بوش ساید بای ساید بوش است. استقبال بی‌نظیر از این محصول موجب شده است که نمایندگی تعمیرات بوش اقدام به فروش انواع مدل‌های ساید بای ساید در اندازه‌ها، طرح‌ها و سایزهای مختلف نماید.

در این مقاله اطلاعات مفیدی در خصوص ساید بای ساید بوش به شما ارائه می‌کنیم و تلاش داریم تا به هرگونه سوالی که پیش از خرید این محصول پرکاربرد در ذهنتان دارید، پاسخ دهیم.

ساید بای ساید بوش چه ویژگی‌هایی دارد؟

در یخچال‌های معمولی فریزر در قسمت پایین و یخچال در قسمت بالا قرار دارد، اما استفاده بیشتر از یخچال و فریزر و پیشرفت تکنولوژی موجب اختراع ساید بای ساید شد.

برند بوش یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در سطح جهان است که اقدام به تولید و عرضه این محصول به بازار جهانی می‌کند. محبوبیت این برند در ایران موجب شده تا نمایندگی بوش در این کشور تاسیس شده و آخرین محصولات این شرکت معتبر را به ایرانیان عرضه نماید.

در ساید بای ساید بوش از موتورها و همچنین لامپ‌های کم‌مصرف استفاده شده است. این محصول مجهز به آب سرد کن و یخ ساز است و همچنین پنل لمسی نیز دارد.

ساید بای ساید بوش با فیلترهای بهداشتی برای برطرف کردن بوی بد یخچال تجهیز شده است و همچنین از سنسور اندازه‌گیری هوا هم برخوردار خواهد بود. مصرف انرژی کم در این محصول موجب شده تا محبوبیت زیادی بین دوستاران محیط زیست داشته باشد.

انواع مدل های ساید بای ساید بوش

ساید بای ساید بوش

یکی از ویژگی‎هایی که محصولات بوش را از سایر برندهای لوازم خانگی متمایز می‌کند طراحی خاص و شیک آن است. ساید باید ساید بوش در رنگ‌های سفید، مشکی و استیل جذابیت بالایی به آشپزخانه می‌دهند.

انواع مدل‌های ساید بای ساید بوش در سایزهای ۲۴ فوت، ۲۷ فوت، ۲۸ فوت، ۳۲ فوت و بسیاری سایزهای دیگر متناب با نیاز مخاطبان در نمایندگی بوش موجود هستند.

برای تعمیر یخچال ساید بوش با تعمیرگاه تخصصی بوش خوبان تماس بگیرید.

راهنمای خرید ساید بای ساید بوش

هنگام خرید ساید بای ساید بوش از نمایندگی بوش، باید به برخی نکات کلی توجه شود. محصول اصل و اورجینال بدون برفک بوده و مصرف انرژی A+++ روی آن ثبت شده است.

این محصول در نمایندگی بوش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود. وزن ساید بای ساید بوش پایین است و زنگ هشدار به همراه صفحه نمایش لمسی خواهد داشت. ساید بای ساید بوش در صورت اورجینال بودن صدا و لرزش نخواهد داشت.

نمایندگی بوش موظف است تا اطلاعات لازم به مشتری در خصوص این محصول ارائه کند و به کلیه سوال‌های موجود پاسخ دهد. نمایندگی بوش باید قطعات اصل و اورجینال به مشتری بفروشد و در صورت خرابی محصول، خدمات پس از فروش بوش مستلزم پاسخگویی به نیازهای مشتری است.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات لازم به وبسایت نمایندگی بوش مراجعه کرده و تقاضای خود را ثبت کنند و منتظر پاسخگویی کارشناسان باشند.

مطلب ایرادات ساید بای ساید بوش را حتما بخوانید.

قیمت های انواع مدل های ساید بای ساید بوش

قیمت یخچال بوش با توجه به مدل و تکنولوژی به کار رفته در یخجال متفاوت خواهد بود. نمایندگی بوش موظف است کالایی به مشتری ارائه دهد که در آن برچسب انرژی، داشتن آبریز، قدرت موتور و فیلترهای ضد باکتری و ضد بو مشخص شده باشند.

نمایندگی خرید ساید بای ساید بوش

ساید بای ساید بوش

نمایندگی ساید بای ساید بوش، این محصول را به همراه گارانتی رسمی شرکت به مشتری ارائه می‌کند و امکان ارسال سریع محصول به سراسر نقاط ایران را دارد. در نمایندگی بوش محصول تا درب منزل بیمه شده و در صورت هرگونه مشکل عودت داده می‌شود.

نمایندگی بوش متعهد می‌شود که قیمت محصول متناسب با تعرفه مشخص شده و نه بیشتر باشد. این مرکز ضمانت می‌کند که محصول بنا به درخواست مشتری در انبار نگهداری خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان موجب شده است تا نمایندگی بوش در راستای حفظ سلامت شهروندان، امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کند.

با خرید آنلاین مشتری نیازی به سپری کردن زمان طولانی در ترافیک و حضور در محل نداشته و تنها با مراجعه به وبسایت نمایندگی بوش می‎‌تواند ساید بای ساید بوش را به صورت مجازی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرد.

کارشناسان نمایندگی بوش در کلیه ساعات شبانه‌روز و ایام هفته پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

تعمیر ساید بای ساید بوش

محصولات بوش به دوام، استقامت و عمر طولانی خود شهرت یافته‌اند. عمر طولانی این محصولات موجب می‌شود که به مرور به علت استفاده اشتباه یا پس از گذشت سالیان طولانی نیازمند تعمیر باشند.

خدمات پس از فروش بوش سرویس سنتر کلیه تعمیرات محصولات این برند و از جمله ساید بای ساید بوش را بر عهده دارد. این مرکز با برخورداری از تکنسین‌های پیشرفته که دوره‌های بین‌المللی بوش را به صورت آنلاین و حضوری گذرانده‌اند و از گواهی‌نامه‌های معتبر برخوردارند، به مشتریان ارجمند خدمات می‌دهد.

کارشناسان بوش با کلیه قطعات و مشکلات رایج ساید بای ساید بوش آشنا بوده و هرگونه تعمیر و تعویض قطعات بوش را عهده‌دار خواهند بود. نمایندگی بوش با برخورداری از قطعات اصل و اورجینال، تنها در صورت نیاز و با کسب اجازه و رضایت مشتری اقدام به تعویض قطعات خواهند کرد.

مراحل ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید بوش برای مشتری آسان بوده و تنها از طریق درخواست در وبسایت خدمات پس از فروش بوش و یا تماس با کارشناسان انجام می‌شود.

نمایندگی تعمیرات بوش خوبان

ساید بای ساید بوش

نمایندگی تعمیرات بوش خوبان در ایران با برخورداری از سال‌ها تجربه در زمینه کلیه لوازم خانگی بوش، همواره خدمت‌رسان مشتریان وفادار بوش خواهد بود.

امکان تعمیر در منزل مشتری از جمله خدمات خوبان است که نیاز به رفت و آمد و دشواری حمل وسایل را برای خواست مشتری برطرف کرده است.

این کار به جلب اعتماد مشتریان ارجمند بوش نیز کمک کرده است تا با خاطری جمع خود شاهد تعمیر وسایل خانگی خویش باشند. کلیه قطعات مورد استفاده در خوبان نیز اصل و اورجینال هستند.

مجموعه خوبان با ارائه ۱۲ ماه گارانتی قطعات و خدمات خود خیال مشتریان گرامی را راحت کرده است تا در صورت بروز مشکل خاطرشان مکدر نشود. خوبان با برخورداری از تکنسین‌های مجرب و دوره دیده در مرکز خدمات از لوازم ارزشمند خانه مشتریان خود محافظت می‌کند.

این مرکز با ارائه فاکتور رسمی و قیمت مصوب توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کرده و آسایش و راحتی آن‌ها را فراهم کند. سرعت در ارائه خدمات از دیگر ویژگی‌های مرکز تعمیرات بوش خوبان است که به آن مفتخر است.

با متخصصان مرکز تعمیرات بوش خوبان تماس بگیرید یا درخواست خود را آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره یا تعمیر با شما هماهنگ شوند.

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x