لوازم خانگی بوش

لوازم خانگی بوش یکی از قدیمی‌ترین محصولات موجود در بازار ایران است که کیفیت و کارایی بالای آنها توانسته رضایت بخش زیادی از مشتریان را به خود جلب نماید.

تولید لوازم خانگی بوش با فناوری‌های جدید و پیچیده برای بازارهای سراسر دنیا، فعالیتی است که هر شرکت و یا کمپانی نمی‌تواند مدعی انجام درست و دقیق آن باشد.

در کمپانی بوش ترکیب تفکرات مختلف مهندسی باعث ایجاد خلاقیت و ایده‌های نو و متفاوت نسبت به سایر برند‌ها شده است. رابرت بوش، بنیانگذار این شرکت تاثیر این فاکتور را در برتری یافتن در مقایسه با سایر رقیبان در زمینه تولید لوازم خانگی بوش را بسیار زود تشخیص داد.

بدین جهت این فاکتور را به عنوان یکی از ارزش‌های شرکت خود ثبت کرد. امروزه این شرکت، تنوع علمی ‌و فن آوری‌های طراحی شده در لوازم خانگی بوش را به عنوان پتانسیلی در نظر می‌گیرد که عامل موفقیت این برند در جهانی شدنش بوده است.

از این رو خلاقیت و نوآوری در هنگام جذب نیرو به عنوان یک فاکتور اساسی و لازم برای جذب نیروی کار محسوب می‌شود. به همین دلیل، تنوع طراحی و تولید دو بخش جدایی ناپذیر از استراتژی این شرکت در تولید لوازم خانگی بوش است. تعریف “تنوع” شامل طیف وسیعی از ایده‌ها، تجربیات، دیدگاه‌ها و دانش همه کارمندان شرکت بوش می‌باشد.

برند بوش 

کمپانی بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. او که جوانی ۲۳ ساله بود؛ پیش از گشودن کارگاهش، به ایالات متحده سفر کرد و در آنجا به عنوان یک مکانیک برق شروع به کار کرد.

لوازم خانگی بوش

بعد از گذشت ۵ سال به کشورش بازگشت و با ایده‌های بسیار جذابی که در سر داشت در سال ۱۸۹۱ یک کارگاه ۱۵ نفره را راه‌‌اندازی کرد. اما در همان سال اول تمام سرمایه بوش به پایان رسید و شرکت به مرز ورشکستگی نزدیک شد.

از این رو او با قرض کردن پول از مادرش و دریافت وام بیشتر از بانک، توانست شرکتش را نجات دهد. در ۱۰ سال ابتدای ایجاد شرکت، رابرت بوش موسس شرکت میلیون دلاری لوازم خانگی بوش، دچار مشکلات متعددی بود که اگر با هوش و درایت خود از پس مشکلات موجود در آن زمان برنمی‌آمد؛ اکنون کمپانی بوش وجود نداشت. علاقه بوش به علم و فن آوری‌های الکتریکی و مکانیکی در نهایت باعث موفقیت وی شد.

رابرت بوش در ابتدا زمانی که در سال ۱۹۰۰ تصمیم گرفت کارخانه خود را تأسیس کند؛ قصد داشت با پرسنلی حدود۲۰۰ نفر کار خود را آغاز کند. برای رسیدن به این هدف، او در ابتدا با استفاده از خدمات ۳۰ کارگر کارخانه لوازم خانگی بوش را افتتاح کرد. اما به زودی برای تامین هزینه‌ها لازم شد تا قسمتی از کارخانه را اجاره دهد. به هر حال او به خوبی می‌دانست که برای عملی شدن ایده‌هایش در آینده نیاز است تا به سختی با مشکلاتش بجنگد. 

همانطور که می‌دانید امروزه می‌توان کمپانی بزرگ تولید لوازم خانگی بوش را جزو یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تخصصی در امر تولید محصولات خانگی و صنعتی دانست.

موسسین این برند معتقد به ترکیب تجربه علمی ‌و ایده‌های تازه در خلق محصولات لوازم خانگی بوش هستند. 

 انواع لوازم خانگی بوش

لوازم خانگی بوش به منظور ایجاد اشتیاق، بهبود کیفیت زندگی و کمک به حفظ منابع زیست محیطی طراحی شده‌اند. خط مشی فکری کمپانی بوش تولید لوازم خانگی و صنعتی می‌باشد؛ که کیفیت بالا و قابلیت اطمینان از ویژگی‌های بارز آن محصولات است.

به طور خلاصه، بوش فناوری را تولید کرده است که برای زندگی اختراع شده است. لوازم خانگی بوش به شما راه‌حل‌هایی را در انجام امور خانه ارائه می‌دهد؛ تا به این وسیله هر روز زندگی نسبت به گذشته راحت‌تر شود. کاربران محصولات بوش نه تنها کنترل بیشتری بر روی کارایی مفید لوازم خانه خود دارند؛

بلکه می‌توانند بر نحوه عملکرد محصولات بوش نیز نظارت داشته باشند. از این رو این شرکت این روزها توانسته سهم زیادی از تولیدات محصولات خانگی در دنیا را به خود اختصاص دهد. برخی از اقلام لوازم خانگی بوش به این به شرح زیر است. 

  • ظرفشویی بوش – ماشین ظرفشویی مبله بوش – ظرفشویی توکار بوش – ماشین ظرفشویی رومیزی بوش
  • ماشین لباسشویی بوش – لباسشویی بوش – خشک کن بوش – لباسشویی توکار بوش – لباسشویی مبله بوش
  • جارو برقی بوش – جاروبرقی کیسه ای بوش – جاروشارژی بوش – جاروبرقی مخزن‌دار بوش 
  • اتو بوش – تستر بوش – گریل بوش
  • قهوه ساز بوش – چایی ساز بوش – غذاساز بوش – میکسر (غذا ساز – مخلوط کن) – نوشیدنی ساز
  • چرخ گوشت بوش – مخلوط کن یوش – آبمیوه گیری بوش – همزن بوش
  • یخچال و فریزر بوش  – یخچال توکار بوش – یخچال ساید بای ساید بوش – یخچال پایین فریزر – یخچال فریزر دو قلو – یخچال بالا فریزر – فریزر تک بوش 
  • اجاق گاز صفحه ای مایکروویو بوش – کشو گرمکن – هود توکار بوش – هود جزیره‌ای – هود شومینه‌ای

نمایندگی بوش

نمایندگی بوش، یکی از جاهایی ست که شما می توانید انواع لوازم خانگی بوش را خریداری کنید و خدمات پس از فرشو بوش را هم دریافت کنید. نمایندگی های بوش در اکثر مناطق تهران هستند.

تعمیرات بوش

تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران و ایران، به دلیل کیفیت قطعات و خاص بودن لوازم این برند امری است که نیاز به تخصص بالایی دارد. با این حال برخی از تعمیرگاه‌های لوازم خانگی بدون داشتن تخصص و توان کافی برای تعمیر این نوع وسایل، اقدام به قبول تعمیرات آنها می‌کنند.

ناگفته پیداست که تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش نیاز به آموزش و مهارت تکنسین‌های مجربی دارد که به این دانش مصلح شده‌اند. بنابراین می‌توان گفت که این سطح تخصص در اختیار بسیاری از افرادی که لوازم خانگی را به صورت عمومی ‌تعمیر می‌کنند، نمی‌باشد.

انواع لوازم خانگی بوش

از جمله مشکلاتی که گاه و بیگاه گریبان کاربران لوازم خانگی بوش را در مراجعه به تعمیرگاه‌های غیر مجرب و غیر‌متخصص خواهد گرفت؛ آن است که این نوع تعمیرگاه‌ها بعضا از قطعات غیر استاندارد و بی‌کیفیت به جای قطعات اصلی و اورجینال این برند استفاده می‌کنند.

در مواردی هم ممکن است به دلیل عدم تشخیص و عیب‌یابی درست از سوی این افراد غیر‌حرفه‌ای، موجب شود تا علاوه بر هزینه‌های مالی که به مشتریان تحمیل می‌شود؛ قطعات دیگر و سالم دستگاه در اثر نصب قطعات غیر اصلی، دچار آسیب دیدگی شود.

گاها دیده شده است که مشتریان در مراجعات زود هنگام بعدی خود، به دلیل مشاهده عیب و نقص مجدد در دستگاه مورد نظر، تصمیم به تغییر تعمیرگاه انتخابی قبلیشان گرفته‌اند. در این شرایط معمولا آنها از طریق تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای تعمیرگاه‌های مجاز متوجه تعویض بی دلیل قطعات اصلی دستگاهشان در تعمیرگاه غیر مجاز قبلی می‌شوند. 

بنابراین با توجه به جمیع موارد ذکر شده در بالا پیشنهاد می‌کنیم که مشتریان خوش سلیقه لوازم خانگی بوش، در انتخاب تعمیرگاه مجاز بوش نهایت دقت و توجه را داشته باشند. 

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x