ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع لوازم خانگی بوش است که به عنصری ضروری در بسیاری از منازل و محیط‌های کار تبدیل شده. توجه و علاقه مشتریان به این محصول موجب شده است تا در انواع مدل‌ها، سایزها و رنگ‌ها به بازار جهان ارائه شود. با ورود محصولات بوش به ایران، ظرفشویی بوش نیز مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت و با طرح‌های مختلف در بازار عرضه شد.

مطلب حاضر اطلاعات لازم در خصوص ظرفشویی بوش و کارکردهای آن را برای شما فراهم کرده است تا با این محصول کاربردی بیشتر آشنا شوید.

انواع ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی

یکی از قابلیت‌های ماشین ظرفشویی بوش شستن انواع ظرف‌ها از قابلمه تا شیشه و کریستال با کمترین میزان آب است. ماشین ظرفشویی دو نوع کلی دارد، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده یا مبله. ماشین ظرفشویی رومیزی برای جمعیت کمتر و افرادی که شستشوی چندانی ندارند مناسب است. همچنین قیمت ماشین ظرفشویی رومیزی از مدل ایستاده کمتر بوده و برای افرادی که قصد ندارند چندان هزینه کنند مناسب می‌باشد.

در عین حال ماشین ظرفشویی رومیزی فضای کمتری را اشغال کرده و برای محیط‌های کوچک بسیار کاربردی است. ماشین ظرفشویی بزرگ‌ که معمولا ایستاده است، برای مراکز اداری که جمعیت بیشتری دارند، بسیار مناسب می‌باشد. همچنین در خانه‌های بزرگ این ماشین به راحتی در آشپزخانه جای می‌گیرد. در صورتی که قیمت ماشین ظرفشویی برای شما اهمیتی نداشته باشد، ماشین ظرفشویی ایستاده انتخاب مناسبی است.

مقاله ماشین ظرفشویی زیر سینک را حتما بخوانید.

ظرفیت ماشین ظرفشویی

ظرفیت ماشین ظرفشویی نیز معمولا بر اساس تعداد مشخص می‌شود. ظرفیت ماشین ظرفشویی‌های کوچک بین ۴ تا ۶ نفر است و ماشین ظرفشویی‌های بزرگ تا ۱۴ نفر را نیز پوشش می‌دهند. ماشین ظرفشویی‌های بزرگ چند طبقه بوده و امکان تنظیم ارتفاع در آن‌ها موجب شده تا قابلمه و ظروف بزرگ را به آسانی در خود جای دهند.

همچنین ماشین ظرفشویی های توکار بوش متناسب با آشپزخانه منازل یا محیط‌های کار طراحی شده‌اند تا ظرافت را در دکوراسیون داخلی این مکان‌ها به ارمغان بیاورند. این مدل به شیوه‌ای ساخته شده است که تنها قسمت جلویی آن که طراحی زیبایی دارد قابل مشاهده بوده و دکمه‌ها و کلید‌های آن کاملا به صورت لمسی می‌باشند.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ظرفشویی بوش

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که ماشین ظرفشویی بوش را از دیگر برندها متمایز و برتر می‌کند، شستشوی بی‌صدا و در عین حال پاکیزه آن است. همچنین طراحی این دستگاه به‌ گونه‌ای است که کمترین میزان آب را مصرف کرده و این‌گونه در صرفه‌جویی در مصرف آب نقش ویژه‌ای ایفا کرده است. برچسب انرژی +++A در این محصول حاکی از مصرف کم در آن است.

ماشین ظرفشویی بوش با برخورداری از امکان خشک کردن ظروف بدون اینکه لکه‌ای روی ظرف‎‌های شما بماند، کلیه ظروف را خشک و تمیز به شما تحویل می‌دهد. همچنین یکی از مشکلات رایج در ماشین‌های ظرفشویی که بو گرفتن آن‌ها به مرور زمان است، در این ماشین وجود ندارد. شیک بودن، از ویژگی‌های بارز محصولات بوش می‌باشد. ماشین ظرفشویی بوش در رنگ‌های مشکی و استیل با طراحی مدرن و جذاب زینت‌بخش آشپزخانه‎‌ها  است.

مقاله عیب یابی ماشین لباسشویی بوش را حتما بخوانید.

سری‌های مختلف ماشین ظرفشویی بوش

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های ظرفشویی بوش سری ۴ است که برای خانواده‌ها بسیار پرکاربرد می‌باشد. قیمت این محصول کاملا مناسب بوده و دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی است. ماشین ظرفشویی سری ۶ بوش از برنامه‌ها و تکنولوژی‌های بیشتری برخوردار است و برای همین برای افرادی که استفاده بیشتری از ماشین ظرفشویی بوش دارند و همچنین کارهای تخصصی‌تری از شستن صرف را با آن انجام می‌دهند مفید واقع می‌شود.

جدیدترین و بالاترین مدل ظرفشویی بوش سری ۸ آن است که علاوه بر برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، طراحی بسیار تخصصی و شیک‌تری نیز نسبت به سایر مدل‌ها دارد. طراحی این مدل در عین سادگی بسیار مدرن بوده و موجب شده محبوبیت زیادی بین مشتریان محصولات بوش پیدا کند.

حتما به صفحه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش سر بزنید.

مجموعه خدمات پس از فروش بوش خوبان

مرکز تعمیرات بوش خوبان با برخورداری از سال‌ها تجربه در عرضه محصولات بوش، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران بوده و کلیه خدمات پس از فروش این محصول را بر عهده دارد. در خوبان فرآیند تعمیر، تعویض و مشاوره در خصوص محصولات بوش توسط متخصصین آموزش دیده، مجرب و همگام با دانش روز دنیا انجام می‌شود. قطعات ماشین ظرفشویی بوش در خوبان همگی اصل و اورجینال بوده و تعویض هر قطعه با گارانتی انجام می‌شود.

کارشناسان تعمیرگاه لوازم خانگی بوش خوبان در کلیه ساعات شبانه‌روز پاسخگوی مشتریان بوده و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش در اسرع وقت در خدمت مشتریان وفادار بوش خواهند بود.

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x