ماشین ظرفشویی زیر سینک

ماشین ظرفشویی زیر سینک یکی از انواع پرطرفدار ماشین ظرفشویی است. از خدمات مهم تکنولوژی برای انسان در عرصه لوازم خانگی، ماشین ظرفشویی بوده است. این محصول ضمن شستن دقیق و تمیز ظرف‌ها، موجب صرفه‌جویی در مصرف آب نیز می‌شود. به علاوه این وسیله پرکاربرد، با شستن اتوماتیک ظرف‌ها در وقت مشتریان نیز صرفه‌جویی می‌کند.

این روزها با افزایش توجه به دکوراسیون منزل و محیط کار و همچنین اهمیت استفاده بهینه از فضا ماشین ظرفشویی زیر سینک طرفداران زیادی بدست آورده است. مطلب حاضر اطلاعات مفیدی در خصوص این محصول برای شما فراهم کرده است تا ضمن آشنایی با ماشین ظرفشویی زیر سینک، انتخابی درست و بجا هنگام خرید این ابزار کاربردی داشته باشید.

مرکز تعمیرات بوش خوبان، انواع تعمیرات تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش را انجام می دهد.

آشنایی با انواع ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی

به طور کلی سه مدل ماشین ظرفشویی وجود دارد. ماشین ظرفشویی زیر سینک یا توکار یکی از مدل‌های پرطرفدار و جمع و جور است که در زیر یا داخل کابینت، بین کابینت یا در زیر سینک ظرفشویی کار گذاشته می‌شود. مدل ایستاده در راستای کابینت‌ها کار گذاشته می‌شود، چراکه ممکن است ارتفاع آن از کابینت‌ها بیشتر بوده و داخل آن‌ها جا نشود. مدل ایستاده برای افرادی که فضای بیشتری در آشپزخانه خود دارند و ماشین ظرفشویی بزرگ را ترجیح می‌دهند، مناسب‌تر است.

یکی از مدل‌های دیگر ماشین ظرفشویی، مدل رومیزی است. این مدل عموما روی کابینت و در کنار سینک ظرفشویی جای می‎‌گیرد. از مزیت‌های مدل رومیزی جابه‌جایی راحت آن است. ماشین ظرفشویی رومیزی برای افرادی که ظرف‌های زیادی برای شستن ندارند و همچنین فضای آشپزخانه آن‌ها کوچک است بسیار کاربردی و مفید است. همچنین ماشین طرفشویی رومیزی دارای قیمت کمتری نسبت به مدل‌های دیگر است و خرید آن از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر خواهد بود.

ویژگی‌ها و مزایای ماشین ظرفشویی زیر سینک

ماشین ظرفشویی زیر سینک

ماشین ظرفشویی زیر سینک بوش با ظاهر مدرن و طراحی زیبایی که دارد، جلوه زیادی به آشپزخانه می‌بخشد. این وسیله با دکمه و کلید‌های مدرن که اکثرا لمسی هستند، فضای آشپزخانه را شیک‌تر می‌کند.

از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی زیر سینک بوش مصرف کمتر آب و برخورداری از برچسب انرژی +++A است. ظرفشویی زیر سینک این امکان را در اختیار کاربران و البته طراحان دکوراسیون داخلی قرار می‌دهد تا بدون محدودیت فضای مورد نظر خود را طراحی کنند. 

تنوع در سایز، رنگ و طراحی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است که موجب شده مخاطبانی با انواع نیازها از این محصول بهره‌مند شوند.

مقاله ماشین ظرفشویی بوش را حتما بخوانید.

بهینه‌سازی فضای بیرونی و داخلی در ماشین ظرفشویی زیر سینک

ماشین ظرفشویی زیر سینک

با توجه به اهمیت استفاده بهینه از فضا، ماشین ظرفشویی زیر سینک دسترسی آسان‌تری را به مخاطبان می‌دهد. از نظر فضای داخلی نیز شرکت معتبر بوش امکان تنظیم ارتفاع طبقات را فراهم کرده است تا کلیه ظروف با توجه به اندازه و نوع ظرف (برای مثال قاشق، بشقاب و یا قابلمه) در داخل طبقات چیده شده و امکان نظارت عمل شستشو فراهم شود.

همچنین در مدل‌های ظرفشویی زیر سینک تنوع برنامه‌ها بالا بوده و مشتری می‌تواند با توجه به نوع ظرف، زمان مورد نیاز و دیگر ویژگی‌های مورد نظر نحوه شستشو را تنظیم کند. در ادامه به چند نمونه از برنامه‌های ماشین ظرفشویی زیر سینک اشاره می‌شود:

برنامه‌های ماشین ظرفشویی زیر سینک

در ماشین ظرفشویی زیر سینک بوش امکان شستشو با حداقل صدا فراهم است. همچنین در صورت نیاز به شستشوی قوی‌تر امکان شستشو با دمای بالا نیز ممکن شده. سیستم خشک‌کن در در ظرفشویی سینک موجب می‌شود تا نیازی به خشک کردن ظرف توسط مشتری نباشد و این کار برای وی به صورت اتوماسیون انجام گردد. تنظیم زمان شستشو در ظرفشویی زیر سینک فرصتی در اختیار افراد پرمشغله قرار می‎دهد تا عملیات شستشو در زمان تعیین شده آغاز شود.

در افرادی که در منازل خود کودکان کم سن و سال دارند، قفل کودک ظرفشویی زیر سینک بوش درب آن را برای کودکان قفل می‌کند تا از هرگونه آسیب به کودک و ماشین ظرفشویی جلوگیری شود. از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی زیر سینک بوش این است که برنامه‌های متعدد در آن ساده و شفاف بوده و نیاز به تخصص ویژه در مشتریان ندارد. عمر این محصول همچون سایر محصولات بوش بالا بوده و همچنین صدای تولید شده در آن نیز بسیار کم است.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیر سینک بوش خوبان

ماشین ظرفشویی بوش

مجموعه بوش خوبان با برخورداری از سال‎ها تجربه در زمینه ارائه کلیه خدمات پس از فروش بوش سلامت لوازم خانگی مشتریان را بر عهده دارد. شرکت آلمانی بوش، یکی از برترین شرکت‌های تولید و عرضه لوازم خانگی است و محصول ماشین ظرفشویی زیر سینک آن بخاطر قابلیت‌های فراوان خود، توجه زیادی را بین مشتریان بین‌المللی و ایرانی کسب کرده است. خدمات پس از فروش بوش خوبان، با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب و آموزش دیده همواره پاسخگوی مشتریان گرامی است.

متخصصان مجموعه بوش خوبان، دوره‌های بین‌المللی خدمات بوش را گذرانده‌اند و با دانش روز و تجربه بین‌المللی کلیه نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند. در نمایندگی بوش خوبان، کلیه قطعات اصل و اورجینال بوده و تعویض در صورتی انجام می‌شود که امکان تعمیر ظرفشویی زیر سینک نباشد. همه قطعات ماشین ظرفشویی زیر سینک بوش در خوبان موجود بوده و با ضمانتامه و گواهی معتبر به مشتریان ارائه می‌شود.

 

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x