یخچال دوقلو بوش

یخچال فریزر یکی از اساسی ترین لوازم در هر منزل و آشپزخانه ای است که با توجه به کاربرد فراوانی که دارد بسیار حائز اهمیت می باشد. جنس و برند یخچال فریزر در دوام و کاربرد آن تأثیرگذار است. بوش یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در زمینه یخچال فریزر است که انواع مختلفی دارد. یکی از انواع آن یخچال فریزر ‌دو قلو بوش است که نسبت به سایر مدل‎ها دارای فضای بیشتری است. 

یخچال فریزر ‌دو قلو بوش در حقیقت از دو قسمت مجزا تشکیل شده است. قسمتی که کارایی یک یخچال را دارد و قسمتی دیگر که کاربرد یک فریزر را دارد. این یخچال فریزرها به دلیل فضای بزرگی که به نسبت سایر مدل ها دارند، افراد زیادی تمایل برای خرید این یخچال ها دارند. شرکت بوش با ارائه به روزترین و جدید ترین مدل های یخچال فریزر ‌دو قلو به بازار، توانست بار دیگر رضایت مشتریان خود را از خرید لوارم خانگی بوش جلب نماید.

انواع مدل‎های یخچال فریزر ‌دو قلو بوش

یخچال فریزرهای دو قلوی بوش در ابعاد، رنگها و مدل های خاص در بازار موجود می باشد که هرکدام دارای قابلیت های متفاوتی می باشند که شما متناسب با نیازها و بودجه خود می توانید آنها را خریداری نمایید.

طراحی فضای بیرون یخچال فریزر ‌دو قلو بوش

طراحی بیرونی یخچال فریزر دو قلو بوش از جمله مواردی است که شرکت بوش به آن اهمیت ویژه ای داده است. زیرا علاوه بر نحوه عملکرد این یخچال ها تاثیر آنها بر دکوراسیون منزل از نظر بوش مهم تلقی می شود.

باز شدن درب یخچال فریزر ‌دو قلو بوش

درب یخچال فریزر دو قلو بوش به گونه ای طراحی شده است که رو به یکدیگر باز می شوند و جلوه زیباتری به آشپزخان‎ه های شما خواهد داد .

قفسه های شیشه ای یخچال فریزر ‌دو قلو بوش

قفسه های موجود در داخل این یخچال فریزر بوش شیشه ای می باشد و که توانسته فضای داخلی را هم در یخچال و هم در قسمت فریزر زیباتر و جذاب تر نماید.

شیشه های نشکن در طبقات در یخچال فریزر ‌دو قلو بوش

وجود شیشه های نشکن در طبقات یخچال فریزر بوش به این دلیل است که افراد دغدغه ای در خصوص از بین رفتن یا شکستن این طبقات نداشته باشند، باید گفت که وجود طبقات شیشه ای توانسته زیبایی داخلی این یخچال فریزرها را دو چندان کند.

بیشتر بدانید: تعمیر یخچال ساید بوش

تنظیم قفسه ها

تنظیم قفسه های موجود در یخچال ریزر دو قلو بوش از مهم ترین مواردی است که برای افراد اهمیت دارد؛ زیرا افراد قادر خواهند بود بنا به نیازهای خود و هر آنچه می خواهند در این قفسه ها جایگذاری نمایند و ارتفاع این قفسه ها را جا به جا نمایند. 

خرید یخچال فریزر بوش - مرکز تعمیرات خوبان

سیستم خنک کنندگی سریع

طبیعی است که یک یخچال دارای قابلیت خنک کنندگی باشد، اما مسئله مهم این است که این سیستم خنک کنندگی تا چه میزان دارای سرعت می باشد، قابلیت خنک کنندگی سریع در یخچال فریزر ‌دو قلوی بوش از جمله مزیت های مهم خرید این یخچال ها می باشد که توانسته وجه تمایزی میان یخچال فریزر ‌دو قلو بوش به نسبت سایر برندهای موجود در بازار باشد .

سنسور Fresh Sense

دمای فضای داخلی یخچال فریزر بوش به نسبت دمای فضای بیرون متفاوت است، در نتیجه لازم است سنسوری در این یخچال فریزرها وجود داشته باشد که سبب شود این اختلاف دمای محیط موجب از دست دادن طراوت و تازگی مواد غذایی موجود در این یخچالها نشود. در یخچال فریزر های بوش وجود سنسور Fresh Sense این اطمینان را به شما می دهد تا مواد غذایی شما با کیفیت بالا نگهداری شده و طراوت و تازگی خود را از دست ندهد .

میانگین برق مصرف سالانه یخچال فریزر ‌دو قلو بوش

از آن جایی که یخچال فریزر ها جز آن دسته از لوازم خانگی هستند که به صورت شبانه روز کار می کنند و میزان برق مصرفی آنها به نسبت سایر لوازم خانگی که تنها ساعاتی از شبانه روز مشغول کار هستند بیشتر می باشد. در نتیجه به هنگام خرید باید به میزان برق مصرف سالانه توجه نمود، شرکت بوش با طراحی یخچال فریزرهایی که مصرف کمتری به نسبت گذشته دارند، توانسته جایگاه ویژه ای میان محصولات مشابه پیدا نماید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

فضای موجود در فریزها

قسمت فریزر این یخچال فریزرهای ‌دو قلو بوش به نسبت یخچال ساید بای ساید بوش دارای فضای بیشتر است و برای خانواده های پر جمعیت مناسب تر است.

محفظه کنترل رطوبت در یخال فریزر ‌دو قلو بوش

یکی دیگر از قابلیت های یخچال فریزر دو قلو بوش که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، وجود قابلیت کنترل رطوبت است که باعث می شود نگهداری مواد غذایی مختلف با کیفیت بیشتری صورت گیرد.

قدرت انجماد در فریزرهای ‌دو قلو بوش

قدرت انجماد بی نظیر فریزرهای بوش از جمله مزایای خرید این فریزرها است که توانسته جزئی از بارزترین ویژگیهای این یخچال فریزرها محسوب شود .

رقابت در بازار یخچال فریزرهای ‌دو قلو

رقابت شرکت‎های تولید کننده یخچال و فریزر امروزه بیش از هر زمان دیگری ملاحظه می شود، اما باید دانست که شرکت بوش سالیان سال است که در تولید لوازم خانگی حرف اول را می زند و هیچ یک از برندهای دیگر نتوانسته اند به رقابت با این برند آلمانی بپردازند. یخچال فریزر دو قلو بوش با داشتن قابلیت هایی بی نظیر توانسته از تمامی مدلهای مشابه در بازار پیشی بگیرد. 

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x