تعمیر اجاق گاز بوش

برند بوش یکی از مطرح‌ترین برندهای تولید انواع لوازم خانگی در جهان است. این شرکت با برخورداری از سال‌ها تجربه در تولید و عرضه بهترین لوازم خانگی به بازار جهان توانسته است، مشتریان فراوانی در سراسر جهان بدست آورد.

یکی از این محصولات که محبوبیت زیادی در میان انواع وسایل بوش دارد، اجاق گاز بوش است. اجاق گاز بوش علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود دارای بدنه قوی و کیفیت بالایی نیز هست. اجاق گاز را باید یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی بوش در دنیا دانست.

کاربرد گسترده اجاق گاز در منزل و محیط کار موجب می‌شود که این وسیله به مرور زمان دچار اختلال شود. بروز اختلال در اجاق گاز یا از کار افتادن آن باعث می‌شود تا نیاز به خوراک، که نیاز حیاتی افراد است با مشکل مواجه شود. اجاق گاز بوش نیز با وجود شهرت در دوام و کیفیت، ممکن است به مرور زمان نیاز به تعمیر داشته باشد.

برای همین ضروری است تا مشتریان برای تعمیر اجاق گاز بوش به سراغ نمایندگی این مرکز رفته و کار تعمیرات را به متخصصان بسپارند.

آشنایی با قطعات اجاق گاز بوش

تعمیر اجاق گاز بوش

اجاق گاز بوش دارای قطعات متعددی است که از آن جمله صفحات روی سر شعله هستند. این صفحات بسیار مقاوم و از جنس چدن بوده و دما و فشار سنگین را تحمل می‌کنند. فندک برقی سرشعله‌ها از دیگر قطعات اجاق گاز بوش است.

بر خلاف سایر برندها که خرابی فندک مرکزی باعث اختلال در کلیه شعله‌ها می‌شود، بوش با قرار دادن سیستم فندک مجزا این احتمال را کاهش داده است.

ترموکوپل از دیگر قطعات اجاق گاز است که اهمیت زیادی دارد. تایمر فر و شعله‌ها نیز از دیگر قطعات اجاق گاز بوش هستند. نمایندگی بوش با برخورداری از کلیه قطعات اصل و اورجینال اجاق گاز بوش، در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات می‌کند.

مشکلات رایج در اجاق گاز بوش

تعمیر اجاق گاز بوش

اجاق گاز بوش دارای مهندسی دقیق، تنوع بالا و قابلیت‌های کاربردی فراوان است. این محصول در انواع مدل‌ها همچون مدل مبله، توکار، رومیزی و صفحه‌ای در سایزهای سه، چهار، پنج و شش شعله به بازار جهانی عرضه می‌شود.

متخصصین نمایندگی بوش در ایران با گذراندن دوره‌‎های تخصصی آنلاین و حضوری با مشکلات انواع مختلف اجاق گاز بوش آشنا بوده و برای حل آن اقدام می‌کنند. در ادامه با برخی از مشکلات رایج اجاق گاز بوش و تعمیر آن آشنا می‌شویم.

مشکلات مربوط به شعله و مشعل اجاق گاز بوش

گاهی به علت مسدود شدن برخی از شعله‌ها یا کم شدن هوارسانی به مشعل و همچنین گاز کم، شعله مشعل ضعیف‌تر از همیشه است، در این حالت ابتدا برای حصول اطمینان از اینکه مشکل از هوا است یا خیر، شاتر هوا را تنظیم کنید، در غیر این صورت می‌توانید برای تعمیر اجاق گاز بوش به نمایندگی بوش تماس گرفته و از متخصصین بخواهید که برای حل مشکل به شما کمک کنند.

آن‌ها در اسرع وقت در محل حاضر شده و در مقابل چشمان شما تعمیرات را انجام می‌دهند.

گاهی نیز بخاطر بیشتر بودن مقدار گاز نسبت به هوا اجاق گاز بوش دود می‌کند و یا به علل دیگر شعله به رنگ زرد می‌شود، هنگام ورود سرویس‌کاران به محل شما می‌توانید تمامی این مشکلات را با آنان مطرح کنید.

مشاوران نمایندگی بوش همچنین به صورت تلفنی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهند. تنها کافی است با نمایندگی بوش تماس گرفته و مشکل خود را به آنان بگویید.

بیشتر بخوانید: مایکروفر بوش

جرقه زدن اجاق گاز بوش

تعمیر اجاق گاز بوش

گاهی بخاطر خرابی الکترود و یا دلایلی دیگر اجاق گاز بوش یکسره جرقه می‌زند. برای این کار سیستم کلی جرقه، اتصال در سیم کشی دستگاه، برق کشی اجاق گاز، ماژول دستگاه و فندک باید بررسی شوند.

سرویس‌کاران نمایندگی بوش با آگاهی از کلیه این ایرادات با سرعت همه موارد را بررسی کرده و اقدامات لازم در این زمینه را انجام خواهند داد. همواره به یاد داشته باشید که بهتر است هر چند روز یک بار روی شعله را تمیز کنید تا از بروز مشکلات احتمالی کاسته شود.

گیر کردن غذا در لای شیر و ولوم دستگاه معمولا موجب می‌شود تا شیر گاز مبله بوش نچرخد. گاهی نیز بخاطر خرابی شیر و ولوم این اتفاق می‌افتد که به همت تعمیرکاران بوش قابل برطرف شدن است.

در صورتی که نیاز به هرگونه تعویض قطعه باشد، سرویس‌کاران مجرب با توافق مشتری و پس از کسب رضایت وی هرگونه تعویض را انجام می‌دهند. کلیه قطعاتی که برای تعویض به کار می‌روند، اصل و اورجینال بوده و با ضمانت‌نامه کتبی به مشتری ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: نصب محصولات بوش

نمایندگی خدمات پس از فروش بوش خوبان

نمایندگی خدمات پس از فروش بوش، با برخورداری از سال‌ها تجربه در تعمیر کلیه لوازم خانگی بوش توانسته است همواره پاسخگوی مشتریان بوده و نیاز آن‌ها را برطرف نماید.

مشتریان در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز بوش تنها کافی است به وبسایت بوش مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. همچنین از طریق تماس تلفنی نیز می‌توانند مشکل را با مشاوران زبده خوبان مطرح کنند و از مشاوره‌های تخصصی آن‌ها بهره‌مند شوند.

امکان تعمیر در محل از مزیت‌های نمایندگی بوش است. این کار نشان‌گر شفافیت در عملکرد متخصصین خوبان و همچنین در راستای راحتی بیشتر مشتریان ارجمند انجام می‌شود.

نمایندگی تعمیرات بوش خوبان پس از شیوع ویروس کرونا برای رفاه حال مشتریان گرامی تمام تمهیدات بهداشتی لازم را برای کلیه پرسنل خود به کار گرفته است تا هیچگونه نگرانی از بابت سلامت خود نداشته باشند و کار تعمیر اجاق گاز بوش خود را با آسودگی خاطر به مرکز تعمیرات بوش خوبان بسپارند.

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

سایر خدمات مرکز تعمیرات بوش خوبان

خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x