تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش خود را به ما بسپارید. متخصصان ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی‌های بوش، بهترین روش را برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی شما ارائه می‌دهند.

ما با ارائه ضمانت تعمیر، استفاده از قطعات اصلی بوش، شفافیت در اعلام هزینه‌های تعمیر و تعیین تعرفه بر اساس نرخ‌های اتحادیه، خیال شما را از هر نظر آسوده می‌کنیم.

همین حالا می‌توانید با ما تماس گرفته و پیش از اعزام تعمیرکار، از مشاروه تخصصی ما بهره‌مند شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش

نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش معمولا پس از سال‌ها استفاده مداوم از این دستگاه احساس می‌شود. وقتی از ویژگی‌های یک برند معتبر آلمانی صحبت می‌کنیم؛ دوام و کارایی قطعات، از جمله مواردی است که به ذهن می‌آید.

با این وجود ماشین لباسشویی بوش نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است دچار مشکلاتی شود. در این شرایط روش عیب یابی ماشین لباسشویی بوش از جمله مسائل مهم است.

در واقع هرچه تشخیص عیب بهتر انجام شود؛ رفع آن نیز ساده‌تر انجام شده و هزینه تعمیر دستگاه کاهش پیدا می‌کند.
عیب یابی ماشین لباسشویی بوش یک کار تخصصی است؛ اما به‌طور کلی این دستگاه به دلیل ایرادات متداولی نیازمند تعمیر می‌شود؛ که در ادامه به اختصار به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

باز و بسته نشدن درب ماشین لباسشویی:

این مشکل معمولا به دلایل ساده‌ای رخ می‌دهد. خراب شدن قفل مکانیکی درب، تراز نبودن ماشین لباسشویی و خراب بودن برد الکترونیکی یا میکروسویچ درب، از دلایلی است که موجب ایجاد این مشکل شده و طبیعتا تا این مشکل برطرف نشود، دستگاه قابل استفاده نخواهد بود.
خراب شدن واشر درب ماشین لباسشویی:

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در این شرایط نیز بسیار ضروری است. چراکه کار کردن دستگاه در این شرایط می‌تواند به بخش‌های مختلف دیگر نیز آسیب بزند. نشانه این خرابی، نشت کف و آب در اطراف درب ماشین لباسشویی است.
خرابی سبد چرخشی ماشین لباسشویی:

اگر دستگاه شما با سر و صدای بسیار زیاد کار می‌کند و در عین حال از تنظیم و تراز بودن آن اطمینان دارید؛ احتمالا سبد چرخشی یا دیگ دستگاه دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر یا تعویض است.
خرابی پمپ تخلیه آب:

یکی دیگر از ایرادات متداول ماشین لباسشویی خرابی پمپ تخلیه آب است. از جمله نشانه‌های این مشکل نیز تخلیه نشدن یا تخلیه ناقص آب داخل ماشین لباسشویی است.
عملکرد نادرست کلیدها و تایمر:

این ایرادات معمولا به دلیل مشکلات فیزیکی و یا خرابی در بورد الکترونیکی دستگاه رخ می‌دهد.
روشن نشدن دستگاه، داغ شدن بیش از حد آب یا گرم نکردن آن، نشت آب از زیر دستگاه، تمیز نشدن لباس‌ها و… از دیگر مشکلاتی هستند که ممکن است تعمیر ماشین لباسشویی بوش را ضروری کند.

طبیعتا عیب یابی ماشین لباسشویی بوش در این شرایط باید توسط متخصص آن انجام شود؛ و بهتر است در این زمینه از کمک افراد متفرقه استفاده نکنید.

کد خطای ماشین لباسشویی بوش

یکی از ساده‌ترین روش‌های تشخیص عیب در لوازم خانگی مدرن، توجه به کد خطاهای ثبت شده در صفحه دیجیتال آنهاست. ماشین لباسشویی بوش نیز این خطاها را ارائه می‌دهد.

کد خطا راهنمای مناسبی است تا تعمیرکار بدون تست دستگاه و پیش از باز کردن آن، تا حدود زیادی از محل ایجاد عیب اطمینان حاصل کند.
در ادامه این بخش به اختصار معروف‌ترین کد خطاهای ماشین لباسشویی بوش را فهرست کرده‌ایم.

    • خطای F16: این خطا در زمان باز بودن درب ماشین لباسشویی رخ می‌دهد. اگر با بستن درب، مشکل همچنان وجود دارد؛ احتمالا نقصی در قفل درب ایجاد شده است.
    • خطای F17: انتقال آب به ماشین لباسشویی زمان بیشتری از استاندارد دارد. بررسی فشار آب و مسیر ورود آب به ماشین لباسشویی راه حل رفع این ارور است.
    • خطای F18: طولانی شدن فرایند تخلیه آب از ماشین لباسشویی موجب نمایش این خطا می‌شود. معمولا این خطا اگر ناشی از ایراد سخت‌افزاری نباشد؛ با یک مرتبه خاموش و روشن کردن دستگاه، برطرف خواهد شد.
    • خطای F19: سیستم گرم کردن آب بیش از حد کار می‌کند. خرابی المنت یا ولتاژ ضعیف از جمله علل این مشکل است.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خود را، بر عهده خدمات پس از فروش بوش خوبان بگذارید. با متخصصین ما جهت تعمیر ظرفشویی بوش، تماس بگیرید.

۵ ۱ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمیترین
جدیدترین رای بیشتر
نظرات
مشاهده همه نظرات
kiarash
kiarash
3 ماه قبل

برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش از نماندگی لباسشویی بوش کلیک کنید.

سایر خدمات مرکز تعمیرات بوش خوبان

خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

1
0
لطفاً نظر دهید.x
()
x