تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش در مرکز تعمیرات بوش خوبان به همراه خدمات پس از فروش بوش انجام می شود.

ما تعمیرات انواع یخچال، یخچال فریزر بوش را توسط متخصصین حرفه ایی انجام می دهیم.

ارائه خدمات استاندارد بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه، تعمیر با استفاده از قطعات یدکی اصلی و شفافیت کامل در ارائه خدمات، مهم‌ترین ویژگی‌های تعمیرگاه بوش خوبان، برای جلب رضایت شماست.

عیب یابی یخچال فریزر بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش با عیب یابی آن آغاز می‌شود. انجام صحیح این کار اولین و البته مهم‌ترین قدم در تعمیر این دستگاه است.

بعضی از ایرادات وارد شده از جمله موارد بسیار متداول هستند که توسط خودتان نیز قابل تشخیص است؛ اما گاهی بعضی از ایرادات حتی توسط کدهای خطای ایجاد شده نیز قابل تشخیص نیست و تنها یک تعمیرگاه متخصص و باتجربه می‌تواند به تشخیص درست آن کمک کند.

در ادامه به بررسی مشکلات متداول و خطاها و آلارم‌های معمول یخچال فریزر بوش پرداخته‌ایم. آشنایی با این مشکلات می‌تواند به شما در شناخت علت مشکل کمک کند.

در موارد محدودی مشکل از خرابی دستگاه نیست و با تنظیم دوباره یخچال فریزر بوش می‌توانید مسئله را برطرف کنید. در حالی که در موارد دیگر، حتما باید از خدمات یک مرکز تخصصی برای تعمیر یخچال فریزر بوش بهره ببرید.

مشکلات متداول یخچال فریزر بوش

بعضی از ایرادات رخ داده نه‌تنها در یخچال فریزر بوش، بلکه در کلیه دستگاه‎‌های یخچال فریزر از برندهای دیگر متداول است. در ادامه تعدادی از این ایرادات متداول را به صورت مختصر به شما معرفی می‌کنیم:

  • سر و صدای زیاد یخچال و فریزر: این مشکل معمولا ناشی از خرابی فن دستگاه یا لرزش کمپرسور هنگام کار است. اگر اطمینان دارید که دستگاه شما به خوبی روی زمین تراز شده است؛ بهتر است برای بررسی دقیق‌تر یخچال فریزر خود از یک تعمیرگاه کمک بگیرید. فراموش نکنید طولانی شدن این مشکل می‌تواند منجر به خرابی شدیدتر دستگاه شود.
  • بالا و پایین شدن دمای یخچال در نمایشگر: این مشکل معمولا ناشی از خرابی برد الکترونیکی دستگاه است. همچنین خراب شدن سنسورهای تشخیص دما نیز به وقوع این مشکل می‌انجامد.
  • شکستگی طبقه‌ها و کشوها: متاسفانه این مشکل معمولا قابل حل نیست؛ چراکه معمولا پیدا کردن نسخه یدک آنها سخت بوده و در صورت پیدا شدن هم قمیت بالایی دارد.
  • جمع شدن آب در کشوی یخچال: این مشکل دلایل مختلفی دارد. خرابی سیستم تخلیه آب، مخزن جمع‌آوری آب و المنت یخچال، می‌تواند موجب وقوع آن شود.

علت آلارم یخچال فریزر بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش می‌تواند به کمک تشخیص مشکل بر اساس آلارم‌های دستگاه انجام شود. این آلارم‌ها به صورت کد خطا بر روی صفحه نمایش دیجیتالی یخچال نمایش داده می‌شود. در ادامه مهم‌ترین خطاهای یخچال فریزر بوش را به شما معرفی کرده‌ایم.

  • خطای F3. فرآیند دیفراست به کمک سنسور قطع نمی‌شود؛ و با رسیدن به محدودیت زمانی متوقف می‌گردد. احتمالا ترموفیز یا المنت دستگاه خراب است.
  • خطای R1. به صورت خطای مکرر نمایش داده می‌شود. دلایل گوناگونی دارد؛ اما به احتمال زیاد سنسور دمای محیطی مشکل دارد.
  • خطای D1. سنسور دیفراست مشکل دارد. در صورتی که مشکل از سنسور دیفراست نبود؛ احتمالا خرابی ناشی از بورد دستگاه است.
  • خطای DR. اعلام خرابی کلید درب یخچال فریزر
  • خطای E1. خرابی حس‌گر دمای محفظه یخچال. بعد از خاموش کردن دستگاه، سیم‌های متصل به حسگر را یک مرتبه جدا کرده و وصل کنید. اگر مشکل حل نشد باید حس‌گر تعویض شود.

علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر

چراغ قرمز فریزر یک خطای کلی است که معمولا نشان‌گر کم شدن دمای محیط داخل فریزر و افزایش دمای محیط است.

این خطا را در صورتی که در شرایط عادی استفاده از دستگاه مشاهده کردید بهتر است برای بررسی دستگاه و در صورت نیاز تعمیر یخچال فریزر بوش با یک تعمیرگاه تخصصی تماس بگیرید.
سرویس لوازم خانگی بوش خوبان، آماده ارائه بهترین و تخصصی‌ترین خدمات در زمینه تعمیر یخچال و فریزر بوش با قیمت مناسب به همشهریان عزیز هستیم.

۵ ۲ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

سایر خدمات مرکز تعمیرات بوش خوبان

خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x