نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی بالا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. یکی از بهترین انواع یخچال ساید بای ساید برند بوش است. برای نگهداری ساید بای ساید بوش لازم است با روش‌های صحیح استفاده از آن آشنا باشید در این مقاله می توانید با هر آن چیزی که لازم است درباره‌ی نگهداری یا تعمیر یخچال ساید بوش بدانید، آشنا شوید.

ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید بوش

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش یکی از بهترین یخچال‌های موجود در بازار است که با طراحی ویژه و ظاهری بی نظیر به عنوان از پرفروش ترین انواع یخچال ساید بای ساید شناخته می شوند. یخچال سید بای ساید بوش طوری طراحی شده است که شما فضای کافی برای قرار دادن انواع خوراکی‌ها در یخچال و فریزر را دارید. قفسه‌ها و باکس‌های این یخچال عمق  زیادی دارند و برای قرار دادن ظروف بزرگ غذا نیز مناسب هستند.

بدنه یخچال ساید بای ساید بوش از استیل ضد زنگ تولید شده است و از همین رو تمیز کردن آن بسیار راحت است و اثر دست روی آن باقی نمی ماند. اگر برق یخچال قطع شد، سعی کنید درب یخچال را باز و بسته نکنید. زیرا ساید بوش می تواند تا ۱۹ ساعت به راحتی از مواد غذایی که در آن قرار دارد، محافظت کند. یکی از مزیت‌های این یخچال‌ها این است که دیواره داخلی آن به عنصر نقره مجهز است. این موضوع موجب می شود تا ماندگاری مواد غذایی بسیار افزایش پیدا کند.  کلیه طبقات داخلی یخچال فریزر ساید بای ساید بوش ضد خش هستند. از همین رو شما می توانید به راحتی این طبقات را تمیز کنید.

نگهداری ساید بای ساید بوش

تعمیر ساید بای ساید بوش - بوش سرویس خوبان

آشنایی با روش‌های نگهداری ساید بوش به شما این امکان را می دهد که سال‌ها بدون هیچ مشکلی از این یخچال استفاده کنید. برای افزایش عمر یخچال بهتر است همیشه به تمیز کردن آن اهمیت دهید. 

خارج کردن مواد غذایی فاسد از ساید بوش

یکی از بهترین روش‌های نگهداری یخچال ساید بوش این است که قبل از قرار دادن مواد غذایی داخل یخچال، ابتدا آن‌ها را در ظرف مخصوص قرار دهید. مراقب باشید غذای فاسد و خراب داخل یخچال قرار ندهید، زیرا این کار موجب رشد باکتری‌ها و بوی بد یخچال می شود.

تمیز کردن لاستیک یخچال 

برای نگهداری ساید بای ساید بوش همیشه حواستان به لاستیک دور درب یخچال باشد. خراب شدن این بخش از یخچال یا آسیب دیدن آن می تواند عملکرد یخچال را مختل کند و به آن آسیب برساند. کثیف شدن این لاستیک‌ها می تواند جلوی بسته شدن درب را بگیرد و به موتور فشار وارد کند. برای نگهداری آن بهتر است هر ۳ ماه یک بار درزهای لاستیک درب یخچال را با استفاده از آب و صابون تمیز کنید.

رفع بوی بد ساید بای ساید بوش

برای رفع بوی بد یخچال، یک کاسه جوش شیرین یا سرکه داخل یخچال قرار دهید. برای این کار می توانید از یک عدد لیمو برش خورده نیز استفاده کنید.

عدم قرار دادن غذای داغ در یخچال

یک راهکار ساده برای نگهداری ساید بای ساید بوش این است که غذای داغ و حتی گرم داخل یخچال قرار ندهید. قرار دادن غذای داغ در یخچال موجب ایجاد برفک و فشار به موتور می شود.

تراز بودن و نصب صحیح ساید

برای اینکه یخچال شما درست کار کند باید تراز باشد. به منظور نگهداری ساید بای ساید بوش از یک فرد متخصص برای نصب و قرارگیری یخچال کمک بگیرید. 

تمیز کردن کندانسور ساید

 نشستن ذرات گرد و غبار روی کندانسور یخچال می تواند موجب داغ شدن آن شود و کارایی یخچال را کاهش دهد. به همین منظور بهتر است هر ۳ ماه یک بار با استفاده از یک براش تمیز خاک روی کوئل و فن‌های کندانسور را تمیز کنید.

شستشوی آبریز یخچال

تمیز کردن ساید بوش - تعمیرات بوش خوبان

به منظور جلوگیری از انباشته شدن جرم و کثیفی در فیلتر تصفیه آب بهتر است هر ۶ ماه یک بار آن را تمیز کنید و فیلترها را تعویض کنید. برای جلوگیری از بوی بد آبریز حتماً آن را به طور مرتب بشویید و تمیز کنید.

قرار دادن یخچال در محل مناسب

قرار دادن یخچال در محل مناسب یکی از مهم ترین نکات مرتبط با نگهداری ساید بای ساید بوش است. یخچال شما باید در محلی قرار بگیرد که از گرمای مستقیم دور باشد. قرار دادن یخچال نزدیک به لوازم گرمازا مثل گاز یا آبگرمکن موجب آسیب به یخچال می شود. بهتر است بین یخچال و دیوار حدود ۲۰ سانتی متر فاصله باشد. این کار موجب می شود تا هوا به راحتی در پشت یخچال جریان داشته باشد.

تنظیم دمای درست ساید بای ساید بوش

دمای یخچال را روی مقدار خیلی کم یا خیلی زیادتر از حد معمول تنظیم نکنید. در شرایط عادی دمای یخچال باید بین ۳ تا ۷ درجه و دمای فریزر بین ۱۸ تا ۲۰ درجه باشد.

نحوه تمیز کردن یخچال ساید بای ساید بوش

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در مورد نگهداری ساید بای ساید بوش مد نظر داشته باشید، نحوه تمیز کردن این یخچال است. برای این کار تنها لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در ابتدا برای تمیز کردن ساید بوش باید جریان برق را قطع کنید و یخچال را کمی به جلو حرکت دهید.
  • برای تمیز کردن کویل‌های پشت یخچال می توانید از جارو برقی و سری شانه ای آن استفاده کنید.
  • برای تمیز کردن قفسه‌های داخل یخچال باید مواد غذایی را خارج کنید.
  •  طبقات و کشوهای یخچال را خارج کنید.
  • برای تمیز کردن قفسه‌ها و کشوها می توانید از مایع ظرفشویی و سرکه استفاده کنید.
  • سپس تمامی قفسه‌ها را با استفاده از یک دستمال میکروفیبر کاملاً خشک کنید.
  • قبل از قرار دادن کشوها داخل یخچال بدنه داخلی یخچال را با استفاده از یک پارچه نمناک تمیز کنید. 
  • سپس تمامی طبقات و کشوها را درست همانند اول سر جای خود قرار دهید.

چرا مرکز تعمیرات لوازم خانگی خوبان؟

این مرکز سالیان زیادی است که در تعمیر انواع لوازم خانگی بوش تجربه دارد و از بهترین متخصصان در نمایندگی تعمیرات بوش در تهران استفاده می کند.

۰ ۰ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
خرید جاروبرقی - خوبان

10 نکته خرید جارو برقی بوش

جارو برقی یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به شمار می رود که از آن برای نظافت و تمیز کردن منزل استفاده می شود. توجه

نگهداری از ساید بای ساید بوش - نمایندگی بوش خوبان

نگهداری از ساید بای ساید بوش

یخچال‌ های ساید بای ساید ای که از مدرن ترین و به روز ترین انواع یخچال فریزر‌ها هستند که به دلیل زیبایی و همچنین کارایی

0
لطفاً نظر دهید.x
()
x